zondag 21 april 2013

Lilly



Enige tijd geleden vertelde ik dat ik bezig was met Lilly, het ballerina aapje. Het heeft even geduurd, maar ze is eindelijk klaar. Gistermiddag heb ik de boel de boel gelaten en ben heerlijk met mijn haakwerk in de tuin gaan zitten.

Lilly heeft s'middags heerlijk van het zonnetje genoten en heeft toegekeken hoe ik druk aan het werk was met mijn andere, onafgemaakte, projecten. Ze ziet dat er schot in begint te komen en verheugt zich erop dat ze er binnenkort weer een vriendje bij krijgt.

Ik vond het gezellig dat je weer even langskwam.

7 opmerkingen:

Ingrids weblog zei

Ze blijft leuk hé, ben benieuwd naar het vriendje.

Groetjes Ingrid

Ingrids weblog zei

Ze blijft leuk hé, ben benieuwd naar het vriendje.

Groetjes Ingrid

Ingrids weblog zei

Ze blijft leuk hé, ben benieuwd naar het vriendje.

Groetjes Ingrid

Ineke zei

Wat een schatje en zo leuk met haar tulen rokje.
Fijne zondag
Liefs Ineke

Amanda zei

Oooh wat een schatje, mooi gedaan!

liefs Amanda

Colinda zei

Wat zit ze lekker in het zonnetje! Ga dat zo ook maar eens doen ! Ze is erg leuk geworden! Geniet van je zondag en succes met het afmaken van je projecten, Colinda

riakaartenencreaties zei

Wat een schattig ballerina aapje.
Leuk het tule rokje.
Groetjes ria.