maandag 1 april 2013

Voorjaarskaartje



Het zonnetje schijnt eindelijk weer, dus tijd voor een voorjaarskaartje.

Als ik een voorbeeldkaart voor het werk maak, grijp ik eigenlijk altijd automatisch naar de MD materialen.

Dit keer heb ik er bewust voor gekozen om eens met de materialen van Joy te werken. Het idee voor deze kaart is gelift uit een inspiratieboekje van Joy. De achtergrond is ge-embosst met een cuttlebug mal op Kraft-Core karton. Even met een schuurmaatje over de ge-embosste delen en ze komen iets meer los van de achtergrond.

Voor het inkleuren van de stempel heb ik mijn Derwent potloden maar weer eens tevoorschijn gehaald.

Gezellig dat je weer even langs kwam. Tot de volgende keer weer.

1 opmerking:

Colinda zei

Wat een vrolijk kaartje!! Leuk hè, al die nieuwe Joy producten!! Ga van de week voor Rijswijk weer lekker met de Don en Daisy stempels van vorige maand aan de slag, was er nog niet van gekomen en ik vind klusser Don zo leuk!! Morgen mijn eerste dag in Rijswijk.
Een gezellige 2e paasdag, Colinda