dinsdag 28 mei 2013

Flower Power tas



Met het oog op juni Textielmaand is iedere collega druk bezig met het pimpen van textiel.

Enige tijd geleden kregen wij in de winkel leuke katoenen tassen binnen en dat zou mijn project worden. Er wordt op dit moment zoveel gehaakt dat ik heb besloten terug te gaan met mijn voorbeeld naar de jaren 70: de Flower Power.

Van allerlei restjes haakkatoen maakte ik bloemenen blaadjes die ik op de tas heb bevestigd nadat ik hier eerst een "liaan" van vasten op heb gemaakt. Het simpele patroon van de bloemen heb ik gewoon gegoogled.

Gezellig dat je weer even langskwam. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat. Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

Colinda zei

Wat een gaaf idee!! Ziet er super uit!! Ga vanmiddag aan een tas beginnen. Een zonnige dag, Colinda

Candy C zei

Hello Silvia and welcome to my blog! I'm so glad that you found me and liked my altered craft organizer enough to leave a comment. I stopped by your blog as well and I really like your crocheted flowers! I am a little older than you and remember the "flower power" movement of the 70s. haha These are really cute and looking at them takes me back! :) Thanks so much for taking the time to stop by my blog! <3 Candy

Oz zei

Excelente post Silvia, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar tu Blog.
Te invito al mio, seguro que te gustarĂ¡:
http://el-cine-que-viene.blogspot.com/

Un gran saludo, Oz.

Antoinette van Schaik zei

Hallo Silvia,

Wat een vrolijk tasje, super die bloemetjes en blaadjes.

groetjes,

Antoinette