zondag 25 augustus 2013

Zipper bracelet



Het is alweer een tijd geleden dat ik een bericht heb geplaatst. Door het warme weer ontbrak het mij aan inspiratie, maar nu ben ik weer terug.

Tijdens het Pinteresten, kwam ik een aantal voorbeelden tegen van armbanden gemaakt van ritsen.

Een van mijn dochters zag ze en was gelijk weg van dit soort armbanden. Dus op naar de fourniturenhandel en eerst maar eens 1 rits gekocht.

Armband gemaakt en dochter helemaal blij. Helaas bleek de rits toch iets te lang voor haar smalle polsjes. Moet nu weer terug voor een kortere rits. Ach, dan haal ik maar gelijk een voorraad. Komt altijd wel weer van pas.

De armband heeft bedels die uit onze winkel komen en kan nu dus mooi als voorbeeld in de winkel dienst doen.

Gezellig dat je weer even langs bent gekomen. Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Amanda zei

Mooie armband Silvia.

liefs amanda

Amanda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Colinda zei

Wat een leuk idee!! Wie weet een nieuwe rage!
Geniet van je avond, Colinda