maandag 21 oktober 2013

Sinterklaas surprises


Mijn surprises voor dit jaar staan al een maandje klaar. Nu het Sinterklaas magazine binnenkort uitkomt kan ik ze jullie tonen.

Makkelijke surprises die zelfs voor iemand met twee linker handen geen problemen zullen opleveren.

Hebben jullie nog geen idee wat je wil maken? Kom dan eens in onze winkels kijken en neem ter inspiratie gelijk het magazine mee.

Vanaf a.s zaterdag staan de surprises in winkel Arnhem al op je te wachten. Ik hoop dat dan ook deze surprises terug zijn van ons hoofdkantoor.

Leuk dat je weer even langs bent gekomen. Succes met je eigen surprise.

4 opmerkingen:

Anneke zei

wow jij bent ijverig geweest.
ik heb even een verandering voor je.

mijn blog url is veranderd van scrapcardsfromlasize naar

http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

ik hoop dat je mij daar ook blijft volgen.
groetjes van An

Colinda zei

Hoi Sylvia, wat zijn ze super leuk geworden, vindt vooral dat friet van Piet leuk gevonden zo met dat pieten gezicht!!
Groetjes , Colinda

Tamara zei

erg leuke surprises Sylvia.

Daphne Coers zei

Ziet er al heel leuk uit.
Wij zitten hier met smart op het magazine te wachten (krijg hem via de post) want wij hebben dit jaar weer lootjes getrokken omdat de kinderen nu oud genoeg zijn allemaal.
Leuk hoor, die voorpret weer.