maandag 16 december 2013

Laatste kerstkaarten


De laatste weken een beetje mijn blog verwaarloosd. Het is een drukke tijd op het werk en dan blijft er weinig tijd over om prive nog creatief te zijn.

Net als voorgaande jaren kom ik ook dit jaar weer een tiental kerstkaarten tekort. Dus de turbo erop gezet en weer even productiewerk geleverd.

Lekkere snelle CAS kaarten gemaakt naar een idee dat ik eens zag op Pinterest.

Even de snijmachine aan het werk zetten en zelf nog even een stempel zetten. Voor de ster en de sneeuwvlok heb ik restjes papier gebruikt. Stukje rolladedraad erachter en klaar zijn de laatste kaarten voor dit jaar.

Gezellig dat je weer even langskwam. Tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Antoinette van Schaik zei

Simpel, maar met een heel mooi resultaat!
Groetjes, Antoinette

Colinda zei

Leuk!
die van mij zijn al bezorgd en heb er zelfs een paar over dit jaar.
Een gezellige dag, Colinda