dinsdag 4 februari 2014

Sweet 16


Sinds het begin van dit jaar ben ik aangestoken met diverse virussen. Zo heb ik last van het Crochet-Along 2014 virus, het randje per week virus en probeer ik daar tussendoor ook nog te werken aan een quilt. Het "ouderwetse" handwerken heeft me helemaal in zijn greep. En niet alleen mij. Velen zijn aangestoken met deze virussen. Praat je er enthousiast met een collega over, dan komt deze een paar dagen later ook aan met het begin van de Crochet-Along deken.

Ik verheug me nu  dan ook al op de komende Handwerkbeurs in Zwolle. Mijn verlanglijstje ligt in ieder geval al klaar.

Toch moet er ook tijd vrijgemaakt worden voor voorbeelden in de winkel. In het beetje tijd dat vorige week overbleef maakte ik deze Sweet 16 kaart. Clean and simple. Gewoon 2 kleuren cardstock opbouwen, een kant en klare swirl van Prima Marketing erop en de cijfers 16.

Nu ga ik weer gauw verder met de Crochet-Along. Ik was niet tevreden over het Kathryns Wheel, had hem al 2 haaknaalden groter gehaakt maar hij trok nog. Dus heb ik alles maar weer uitgehaald en er een nog grotere haaknaald bijgepakt. Hij moet tenslotte wel vrijdag klaar zijn. Ach, ik haak in mijn pauzes gewoon verder. Klanten reageren op mijn gehaak en vinden het dan ook weer leuk om aan zoiets mee te doen. En zo wordt de groep virusdragers steeds groter.





Geen opmerkingen: