woensdag 19 maart 2014

CAL 2014 en randje per week

Net al velen ben ook ik bezig met de CAL deken en het randje per week. Heerlijk iedere week "verplicht" een aantal toeren haken en randjes borduren. Het "ouderwetse" handwerken heeft me helemaal in zijn greep. Vandaag wil ik jullie laten zien hoe mijn deken eruit ziet.

Ik ervaar het als heel prettig om aan zo'n groot project te werken. Zonder dit initiatief zou ik er nooit aan begonnen zijn.

Daarnaast ben ik ook druk met het haken van pannenlappen en kleedjes. De gezinsleden moeten er wel heel erg aan wennen en vinden het wat truttig. Dat is dan heel jammer, ze wennen er maar aan! Gehaakte gordijntjes voor het keukenraam moeten nog maar even wachten. Ik laat ze eerst maar aan de rest wennen.


Mijn pannenlappen, granny squares, zijn gehaakt met Katia Capri op naald 2,5

Een fijne dag nog en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Colinda zei

Ik vind je pannenlappen helemaal leuk, lekker gezellige kleurtjes!!
Ben nog steeds niet begonnen met het oppakken van het haken, ben wel het paashaasje aan het breien die voor op de Hobby Handig staat.
En je deken, die past mooi op mijn bank, hihihi, precies de goede kleur!
Welterusten voor straks,

Colinda

riakaartenencreaties zei

Je pannenlappen zijn leuk mooie kleurtjes.
En je crochet en randje zijn prachtig.
Grts Ria