woensdag 26 maart 2014

Earlybirdjes haken: Doe jij ook mee?

Zojuist las ik op de blog http://mypassionforcolorscardsbyfrouwkje.blogspot.nl/ een geweldig initiatief.

De stichting Earlybirds Fotografie is in navolging van de Scandinavische landen gestart met de actie Haken voor premature baby's: Earlybirdjes, EarlyVlinder en knuffeltjes voor kinderen op de neonatale intensive care unit.

Wil je ook een knuffeltje haken? Kijk dan op http://www.earlybirdsfotografie.nl/earlybirdjes/. Er is ook een Facebookpagina.

Ik haak mee. Jij ook?

2 opmerkingen:

Frouwkje zei

Geweldig Silvia!!! Bedankt voor het delen. Wat een mond vol trouwens hé? De URL van mijn blog....weet niet hoe ik dat kan veranderen, volgens mij dus niet. Als ik het van tevoren geweten had dat dit niet zo'n slimme URL was, dan had ik alleen voor My passion for colors genomen ;-).
Succes met het haken!
Liefs, Frouwkje

Daphne Coers zei

Ik zou heel graag willen, maar ik kan niet haken.
Ik ga deze zomer weer een poging wagen, want ik wil het zo graag kunnen!!
mocht het lukken, dan ga ik zeker meedoen.
Jij veel succes met haken, mooi initiatief!