donderdag 26 juni 2014

Art Journal

Het boekje lag al even onaangeroerd op tafel. Twee weken om precies te zijn. Toen kocht ik hem bij de Craftorij. Ik vind het altijd zonde om in zo'n strak, nieuw boekje iets te doen. Maar hij is er voor, dus toch maar eens aan de slag gegaan.

Heerlijk zitten "kliederen" met Dylusions tijdens de voetbalwedstrijden. Na een tijd lang verzot te zijn geweest op de distressinkt van TH, moet de aandacht nu gedeeld worden met de Dylusions inkt. Deze is nu ook verkrijgbaar bij Pipoos, dus ik heb inmiddels bijna alle kleuren in huis.

Na het sprayen heb ik eerst een ghost gemaakt met een stencil van Pronty. Willekeurig heb ik met een TH stencil de sterren getekend met een witte uni posca stift en stippen gemaakt op de pagina. Ik heb later de sterren nog omlijnt met een zwarte uni posca omdat ik het te saai vond. Uiteindelijk gekozen voor de titel SISTERS.

2 opmerkingen:

Colinda zei

Goedemorgen, zie dat ik heel wat blogpost heb gemist, heb er al wel een aantal voorbij zien komen op faceboek. Kan zelf de tijd niet vinden om mee te doen, maar het is heerlijk om te zien wat jij en de andere dames weer voor moois maken elke dag!!
Gaaf gedaan met de Dylusions! Heb ze zelf nog niet geprobeerd maar dat gaat vast snel gebeuren.
Een fijne dag, Colinda

Silvia zei

Dank je Colinda. Het is iedere dag opnieuw een uitdaging om een creatieve uitwerking te maken van een opdracht. gr. Silvia