maandag 16 juni 2014

Zomerchallenge De Craftorij


We zijn alweer twee weken op weg in de Zomerchallenge van de Craftorij. Dagelijks een opdracht die je moet uitwerken op een correspondentiekaartje. Ontzettend leuk om te doen.

Een aantal dagen terug kregen we de opdracht iets te doen met "kliederen". Ik ging er mee aan de slag, maar een tiental kaartjes later heb ik besloten dat ik niet kan kliederen. Als perfectionist sloeg ik gewoon dicht. Maar hierin zag ik wel direct een persoonlijke challenge. Bij de opdracht cirkels moest ik van mezelf werken op een kliederachtergrond.

En ik heb hem door. Afsluiten die denkmodus en gewoon op je gevoel gaan. Beetje kinderachtig, maar ik ben supertrots op mijn geklieder. Ik heb weer mijn grenzen verlegd en probeer mijn perfectionisme een beetje los te laten.

Voor deze opdracht heb ik acrylverf aangebracht met een pannenlikker en uitgesmeerd. Daarna met diverse dopjes en Adirondack inkt cirkels gestempeld. De cirkels zijn ook weer ingekleurd met acrylverf. Met een FC Stamper's Big White pen het kaartje nog wat accenten gegeven.

Geen opmerkingen: