dinsdag 15 juli 2014

Zomerchallenge dag 44

Ben begonnen met de inhaalslag. Manlief ging om 06.00 de deur uit en maar gelijk aan opdracht 44 begonnen zodat ik deze voordat ik naar mijn werk ga klaarzou hebben.

Deze opdracht was: doe iets met reclame of een advertentie. Ik heb hierover wel even moeten nadenken. 

Er zijn 3 reclames, uit de oude doos, die ik nog steeds leuk vind: 
1. King Corn met de kreet "ik ga bij Japie eten" 
2. Melkreclame Joris Driepinter: 3 glazen melk per dag
3 Calve met Pietje ( of was het toch Petje ) Pitamientje "ik fint ut gewoon lekker!" 

Ik heb voor deze laatste gekozen. De achtergrond heb ik met distress old paper en vintagephoto gekleurd en met een mask tekst gegeven. De plaatjes komen van het internet.

1 opmerking:

Colinda zei

Ben je echt al om 6.00 begonnen?
Zal je wel lekker slapen vanavond.
Welterusten voor straks,
Colinda