woensdag 8 oktober 2014

Uitnodiging


De laatste maanden van dit jaar zijn drukke maanden. In een periode van 2 maanden worden zowel mijn echtgenoot als ik 50 en zijn we ook nog eens 25 jaar getrouwd. Natuurlijk moesten de uitnodigingen van het feestje zelf gemaakt worden.

Een zilveren bruiloft, dus heb ik het kaartje lekker klassiek gehouden door alleen met zilver en wit te werken. De foto is helaas niet zo erg goed, maar de kaartjes zijn al verzonden dus kan geen nieuwe foto maken.

We zijn daarnaast ook nog druk bezig met het plannen van de verhuizing, want we hebben een huis met een (verwaarloosde) tuin van 22 meter diep. Er lopen hier dus diverse dingen door elkaar heen.

Toch moet er ook nog een gaatje gevonden voor de kerstkaarten. Het worden denk ik dit jaar wat simpelere kaartjes waar ik gelijk het verhuisbericht bij in kan doen.




1 opmerking:

Colinda zei

Mooi kaartje en van harte gefeliciteerd!!
Veel plezier op jullie feestje!
Fijn dat jullie een nieuw thuis hebben gevonden, succes met klussen en tuinieren!
Colinda