maandag 19 januari 2015

Een dagje ouder

Slopen, breken en schilderen. Trap op, trap af. Catering van de mannen.

Na 5 dagen klussen in onze nieuwe woning merk ik dat ik een dagje ouder ben geworden. Het lichaam kreunt en steunt en heeft spierpijn op plaatsen waarvan ik nooit had gedacht dat er spieren zouden zitten. Het heeft ook iets langer nodig om te herstellen dan ik had verwacht.

Als ik even een bakkie doe, kijk ik mijn tuin in en geniet van de zwanen, eenden en ganzen op de grote plas. Ze laten goed van zich horen. Ik stel me voor hoe ik straks tijdens de zomeravonden op de vlonder aan het water zit en het gekwaak van de kikkers hoor.

Dit duurt nog wel even, want net als de woning heeft ook de tuin een hele grote onderhoudsbeurt nodig.

Vanavond heb ik even een rust avondje en ga ik lekker bankhangen. Gewoon even domweg voor de televisie.  Nu eerst nog even jullie blogs bekijken. Ik zal niet overal op reageren, excuus hiervoor, maar ik volg jullie!!




1 opmerking:

Antoinette van Schaik zei

Geniet van je nieuwe huis, de tuin komt later wel, stukje bij beetje. Groetjes, Antoinette