woensdag 6 mei 2015

update tuin



Langzaamaan begint de tuin vorm te krijgen. Het looppad is gelegd, de perken zijn uitgezet en de plek voor de grasmat ligt klaar. De eerste plantjes krijgen een plekje.

Ook zijn de moestuinbakken klaar. Helaas wordt de grond hiervoor pas vrijdag geleverd, dus ik moet nog even geduldig zijn.

Op het zandbed naast de moesbakken komt straks mijn tuinschuurtje te staan. Wie ook geduldig staan te wachten zijn de bieten, bloemkool en prei .


De sla had ik maar vast in een bloembak op hoogte ingezaaid. Deze blijft hier tot de oogst lekker in staan. De nieuw te planten sla gaat direct de moesbak in.

Inmiddels heb ik ook weer inspiratie op ander creatief gebied gekregen. Ben aan het spelen geslagen met de gelliplate. Deze had ik al in het begin van het jaar gekocht, maar hij zat nog netjes in het aankoopzakje. Binnenkort mijn eerste resultaten.

2 opmerkingen:

Colinda zei

Ziet er goed uit!!

Colinda zei

Ziet er goed uit!!