woensdag 19 augustus 2015

Pieten slinger


Tijdens mijn vakantie, die er helaas weer opzit, maakte ik 3 Pietenslingers.

3? hoor ik je denken. Ik zal het even uitleggen. Met ingang van volgende week start mijn dochter als leerkracht van groep 1/2 en groep 5. Toen ze zag dat ik voor mijn werk bezig ging met een pietenslinger wilde ze er eigenlijk ook 1 voor de seizoenstafel. En.....eigenlijk moest de 2e kleutergroep dan ook zo'n slinger hebben.

Vilt genoeg in huis dus 1 meer of minder maakt dan ook niet uit.

Had een afbeelding gevonden via Google en ben daarmee aan de slag gegaan. Heb alleen even wat moeten meten mbt de afmetingen, passend bij de materialen die ik in huis heb. Dus hij is niet van mezelf.


2 opmerkingen:

Daphne Coers zei

Hi hi, ik zie je zitten, in je zomer tenue-tje en dan knutselen aan je Pieten slinger ;-)
Hij is wel erg leuk trouwens, wat een schattige koppies.

En ach, het weer werkt wel erg mee de laatste dagen, het lijkt wel Herfst.

Groetjes, Daphne (ben weer terug van mijn zomer break.)

Colinda zei

Wat een leuke slinger, zou er zo ook aan gaan beginnen :)
Een fijne dag,
Colinda