vrijdag 5 februari 2016

Crazy Birds en kerstballen


Het klussen zit erop en ik heb weer tijd om iets voor mezelf te doen. 

Het 1e project werd een kerstkaart met de nieuwe stempels. Het is een gelifte kaart die ik voorbij zag komen op Pinterest. Daar had de bird nog een kerstmutsje op en zag er iets kerstiger uit dan mijn kaart. Er waren nog een paar versies van mijn kaart, maar alleen deze kon er mee door. 

In januari heb ik het plan opgevat om dit jaar een 12tal gebreide kerstballen te maken. Dit zijn de eerste 2 geworden. Nog niet gevuld, dat bergt nog even iets makkelijker op.


Het volgende project is ook al begonnen. Op de Kreadoe kocht ik het boekje"In de arrenslee" van de vrolijke viltvriendjes. Omdat ik al teveel projecten heb ik liggen, is dit een jaarproject geworden. Maandelijks moet ik een deel hiervan gemaakt hebben om er komende kerst van te kunnen genieten.

De kerstman is al bijna klaar en kan ik waarschijnlijk dit weekend al plaatsen. Helaas kan ik nog niet verder met zijn kleine helpers. De juiste kleur vilt ontbreekt en hoop ik te scoren op de Handwerkbeurs. Tot zover deze update. Vanaf nu hoop ik weer tijd te hebben om regelmatig een berichtje te plaatsen.

1 opmerking:

Daphne Coers zei

leuk, die Kerstballen.
Zal een mooi effect geven dit jaar, in je boom.
Groetjes en fijn weekend, Daphne