woensdag 8 februari 2017

Prairie Schooler F


Nog steeds lekker op schema. De letter F is klaar en inmiddels werk ik aan de G.

Vanaf vandaag 3 dagen vrij. Vanochtend eerst maar het nodige poetswerk gedaan zodat ik de rest van de week "vrij-af" heb. Nu heerlijk met een borduurboek van Veronique Enginger, geleend van een collega, de bank op. Kijken wat het volgende project wordt.

Morgen heerlijk een dagje Handwerkbeurs. Mijn boodschappenlijstje ligt al klaar. Op mijn verlanglijstje staan: een frivolite-pen, een paar klosjes voor kantklossen, een kort koord voor mijn knit-pro rondbreinaaldenset, borduurpatroontjes en een boek. 

Ben benieuwd waar ik mee thuis kom. Uit ervaring weet ik dat mijn boodschappenlijstjes meestal niet zo goed werken. Maar dan heb ik in ieder geval een leidraad.


1 opmerking:

Ria's Creaties zei

Hallo Silvia.
Prachtig zijn je borduurwerkjes.
En een fijne dag morgen.
Groetjes Ria