maandag 27 februari 2017

Work in progress


De handwerkbeurs is inmiddels alweer achter de rug en natuurlijk ben ik weer met teveel thuisgekomen. Dit keer zijn al mijn aankopen gebaseerd op borduren.

Heel hebberig werd ik vooral van alle mooie stoffen en het begon, opnieuw, te kriebelen om toch ook te gaan quilten. Een paar jaar terug had ik, ook op de beurs, al mooie stofjes gekocht. Deze lagen nog steeds te wachten op verwerking. Vorige week was ik een paar dagen vrij en .... jawel, ik ben begonnen.

Omdat ik vrij veel winterse/kerstige stofjes heb ben ik daarmee aan de slag gegaan. Mijn eerste poging:

Met behulp van instructie filmpjes op You Tube, met name die van de Missouri Star Quilt Company,
ben ik begonnen. Nu alleen nog verder verwerken.

Ook met mijn borduurwerk schiet het lekker op. Loop zelfs voor op schema:

En mijn breideken? Gisteravond afgekant en nu alleen nog alle draadjes wegwerken. Een foto volgt nog.

Geen opmerkingen: