vrijdag 24 maart 2017

Later als ik groot ben


Later als ik groot ...............

Dat was heel lang geleden. 
Nu denk ik alleen maar aan de dingen die ik gedaan wil hebben voordat .........................

Op mijn verlanglijstje staat dan o.a een quilt. Mijn eerste uitprobeersel is klaar. Ik ben niet tevreden over de hoeken maar dat zie ik als een leerproces. Het volgende project wordt een tafelloper. 

Wekelijks borduur ik een blok op mijn alfabet lap en ik blijf aardig op schema lopen. Week 12 is nu ook bijna klaar.


En dan is het moestuin seizoen weer begonnen. De eerste groenten zijn gezaaid en in mijn kas, lees zolder, groeien o.a de tomaten en de paprika gestaag. Mijn moestuinbakken zijn dit jaar vergroot, ik heb meer zaden ingekocht en dus er kan nog meer gevarieerd worden. Ik heb nu ook ruimte voor een rabarberplant dus deze heb ik maar meteen gekocht. 

En dan nu...........muziek aan, even aan de poets en dan lekker genieten van mijn vrije dag.

Geen opmerkingen: